Grid Expectations

I've moved! Go to GridExpectations.com

I met M Linden! Well, sort of… lol

asleep on the job

While I was working at Laqroki yesterday, I happened across a newbie Linden. A quick look at his profile revealed that he was freshly rezzed (it was devoid of any other info at the time) so I IM’d him in the hopes that he’d eventually “wake up” and I could help him pick out some new goodies for his avi. After all, it’s not everyday that you get to give a Linden a makeover, right? ^_^

I stood around him for a bit but he never did leave Away status, so I figured I’d take a humorous little pic — the one you see above — and give it the smartass title, “Asleep On The Job”.

Well, guess what! I found out today he’s the new CEO of Linden Lab, lmaoooo… I am going to have to send this pic to him. ❤ Hopefully he doesn’t reject my inventory offer o.o

Welcome to the top place on the SecondLife™ food chain, Mr. Kingdon. May the lag not afflict you with too many ass-tachments 😀

Advertisements

April 23, 2008 - Posted by | Second Life | , , , , ,

33 Comments »

  1. This is my new favorite Second Life picture of all time. Oh if only, if ONLY you rezzed a penis on him. That would have been the greatest…Oh well 🙂

    Comment by Kanomi | April 23, 2008

  2. […] Apparently M has ventured in-world and has sucessfully learned how to be a champion afk’er. A… […]

    Pingback by Linden Lab Gets A New CEO « Madame Maracas’ Blaaagh | April 23, 2008

  3. Omg Kanomi… lol :p

    Comment by melaniekiddofsl | April 23, 2008

  4. OMG hilarious! hahahahahaha!!!

    Comment by QueenKellee Kuu | April 23, 2008

  5. He’s searching for a camping spot or just bumping traffic for the infohub 🙂

    Comment by Tegg Bode | April 23, 2008

  6. Actually this is some between cute and ironic, lol

    Comment by Raul Crimson | April 23, 2008

  7. haha

    Comment by AnaLu | April 23, 2008

  8. best. pic. ever. he may get all the fancy items for his avie, but we’ll always remember him by this noob picture.

    Comment by moire | April 23, 2008

  9. Haha, thats great. Someone get that poor guy some decent skin and an AO, stat.

    Comment by nikadreamscape | April 23, 2008

  10. haha… this is great!

    Comment by Thaumata Strangelove | April 23, 2008

  11. this is kind of sad. it’s sooo nineties (uuuh I am a CEO and I need tech geeks to bring me up to speed with the technology I am supposed to be managing…

    Comment by Windfairy Welles | April 23, 2008

  12. Great one!

    Comment by dandellion Kimban | April 24, 2008

  13. Oh my, oh my, naughty you, publishing this… LOL !

    Comment by Rheta Shan | April 24, 2008

  14. Yes, it’s funny… but I remember a day I had the same TShirt and I was hairdressed like this. Well, as I was lucky, I was not LL’s new CEO and someone, like you Melanie, helped me (thanks again to this guy).

    Guys, I guess we can laught but M could be a good CEO without being an hardcore resident… Please, give peace a chance !

    Comment by Pierre-Olivier Carles | April 25, 2008

  15. Hahaha awesome!

    Comment by Gillian Waldman | April 25, 2008

  16. Oh dear. I think we need a clothing drive!
    http://slstorm.blogspot.com/2008/04/our-new-fab-ceo-needs-help.html

    Comment by Storm Thunders | April 25, 2008

  17. Linden’s new CEO is a n00b? Oh, that gives me a lot of faith. I hope he has lived long in SL under a previous name, and really isn’t that green, or we are all in trouble with him at the helm. It’s a steep learning curve, and it takes a while to “get it” with Second Life.

    Princess Ivory

    Comment by Princess Ivory | April 25, 2008

  18. LMAO and now you can say, “I knew him when”.

    Comment by MoxZ | April 25, 2008

  19. pwned! (can we still say “pwned”?)

    Comment by Jinc Joliat | April 25, 2008

  20. Pure comedy! What a funny photo!

    Comment by Eladrienne | April 25, 2008

  21. OMG!MUAHAHAHAHA can’t stop laughing.. I love this one!!

    Comment by Kiya McMahon | April 25, 2008

  22. Yeah, he’s all noob-looking in the pic because he was literally just a few hours old, not even a full day yet 🙂

    But it’s only appearance :p He’s actually been in SL for quite a while (over a year), so he definitely knows his way around, etc.

    Comment by melaniekiddofsl | April 25, 2008

  23. How completely embarassing! This is the new CEO we are supposed to have faith in? Lindens fail at PR from the top.

    Comment by Not New | April 26, 2008

  24. Excellent 🙂 We all start out the same way, it is the finish and especially the middle part that count!

    Comment by Alanagh Recreant | April 26, 2008

  25. i don’t see it embarassing. We all go to AFK, that is perfectly normal and acceptable behaviour, nothing to be ashamed of. 🙂
    Or somebody declared that one cannot answer the phone while being present on the grid?

    Comment by dandellion Kimban | April 26, 2008

  26. well, i think it’s good that he will see the grid with “fresh” eyes. perhaps he will get to see what else is needed. after all, phil linden did say that m “will have an intense focus on improving the in-world experience and stability and reliability of Second Life” in the official blog, particularly in his post here:

    http://blog.secondlife.com/2008/04/22/announcing-our-new-ceo/

    we’ve yet to see how intense this concentration will be, but with his background in being able to contribute greatly as CEO of Organic and being in Pricewaterhouse Coopers is a great plus needed for Linden Lab, who we mostly think consist of code and technology geeks. This will be good for LL’s future towards making SL available for the common man.

    Comment by Isadora Fiddlesticks | April 27, 2008

  27. Nice shot!

    Comment by Torley | April 28, 2008

  28. So, did you send him the pic and did he accept your Inventory offer?

    Someone in the Lab should blow this up to super giant poster size for the office if M himself doesn’t do it.

    Terrific shot!

    Comment by Corcosman Voom | April 30, 2008

  29. I will lose my respect for the company’s profile if that poster doesn’t show up.

    Comment by dandellion Kimban | May 4, 2008

  30. Brilliant Photo! Not that I’m plugging The Avastar here in any way shape or form, *but* if you send it in to their ‘Pics of the week’ page and it gets printed you’ll get L$500 for your trouble.
    To be honest though it’s worth a squillion times more than that, and how could he resist such a gorgeous av as yourself?

    =^..^=

    Comment by Kitty O'toole | May 8, 2008

  31. nice one! like it.

    Comment by chizzy | May 9, 2008

  32. hahahaha dont sleeping on the job is a very2 lol

    Comment by remy | May 28, 2008

  33. You got lucky !
    I wish you he would have come out of away …
    I bet the conversation would have been interesting

    Comment by constance maurer | June 10, 2008


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: